papar1

  • ۰
  • ۰

1. کتوکونازول

مور می گوید: "کتوکونازول می تواند در مبارزه با شوره سر بسیار مفید باشد که می تواند ریزش مو را تسریع کند." این خاصیت ضد قارچی دارد که می تواند با کم پشتی موها مقابله کند. اگر فردی که موهای کم پشت و ریزش دارد دچار شوره سر می شود ، این ماده مورد استفاده است ، در مقایسه با سایر شستشوهای ضد شوره که بیش از حد خشک می شوند.

مور می گوید ، چند ماده اصلی وجود دارد که باید هنگام خرید شامپوی ریزش مو در نظر بگیرید. همه آنها را در یک محصول پیدا نخواهید کرد ، اما در عوض می توانید ماده اصلی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید. در اینجا سه ​​بهترین ماده برای جلوگیری از کم پشتی و ریزش مو وجود دارد.

2. روغن هسته کدو تنبل

مور می گوید ، روغن دانه کدو تنبل همچنین می تواند فعالیت DHT را مقابله یا کاهش دهد. مور می گوید: "این ماده غنی از مواد مغذی مانند روی و منگنز ، همچنین توکوفرول ها (ویتامین E) ، فیتوسترول ها (استرول های گیاهی) و اسید لینولئیک است که یک اسید چرب اشباع نشده است." "این اجزا ممکن است با کاهش فعالیت آندروژن (DHT) ، کاهش التهاب ، افزایش جریان خون در فولیکول های مو و تأمین عناصر لازم برای رشد مو ، ریزش مو را کاهش دهند."

 

بیشتر بخوانید: ده ترکیبی که در شامپوهای ضد ربزش وجود دارند

 

3. پالمتو را دیدم

Saw palmetto یک درمان گیاهی برای آلوپسی آندروژنیک یا ریزش مو به روش مردانه است. این نوع معمول از دست دادن اغلب به دلیل تولید دی هیدروتستوسترون (DHT) در بدن ایجاد می شود. مور می گوید: "DHT بیش از حد باعث کوچک شدن فولیکول های مو و در نهایت توقف رشد می شود." "اگرچه محدود ، شواهدی وجود دارد که بلوک های پالمتو [تولید DHT] را کاهش می دهد و در نتیجه سرعت ریزش مو را کاهش می دهد یا احتمالاً در رشد مجدد آن نقش دارد."

 

موادی که باید از آنها اجتناب کرد

مور به خصوص در مورد شامپوهای بسته بندی شده با سولفات که می تواند رشته های آسیب پذیر را خشک کرده و باعث شکستگی یا از بین رفتن بیشتر شود ، بدبین است. وی پیشنهاد می کند افرادی که موهای حساس خاص دارند شستشوی مشترک را انجام دهند ، که در اصل شستشو و شستشوی مو فقط با نرم کننده یا شامپوهای بسیار نرم و کم عیار است. وی می گوید: "این اجازه می دهد تا موها بدون اثر خشک کردن بسیاری از شامپوها تمیز شوند."

وی اضافه می کند افرادی که موهای فر دارند باید از خشک کردن محصولاتی مانند شامپوهای ضد شوره خودداری کنند ، در حالی که افرادی که موهای صاف دارند باید از هر چیزی که به عنوان مرطوب کننده اضافی برچسب خورده است ، خودداری کنند. رطوبت خوب است ، اما موها می توانند بیش از حد چیزهای خوبی داشته باشند ، مانند گیاهانی که بیش از حد آبیاری کرده اید. در زیر انتخاب بهترین شامپوهای ریزش مو آورده شده است.

منبع: forbes

  • ۰۰/۰۳/۱۲
  • پردیس محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی