papar1

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر موهایتان خشک شده، به تازگی حالت نمی گیرد و یا وز شده نشانه ی آسیب دیدن موهایتان است. حدود 90 درصد از موهای شما را پروتئین ها تشکیل می دهند که کراتین نام دارند. کراتین در مو باعث استحکام و انعطاف پذیری ساختار مو شده و با کم شدن آن موهایتان ضعیف، شکننده، بدحالت و وز می شود. درصد کراتین تشکیل دهنده ی مو در آسیایی ها بیشترین مقدار ممکن است و در آفریقایی ها کمترین مقدار. پس یکی از دلایل تفاوت موها مقدار کراتین تشکیل دهنده ی مو است. برای تامین پروتئین لازمه ی مو و سلامت موهایتان باید مواد حاوی پروتئین را در رژیم غذایی خود بگنجانید و درکنار آن از شامپو کراتینه آمالفی استفاده کنید. در ضمن از کارهایی که به موهایتان آسیب می زند اجتباب کنید.

 تاثیرات شامپو کراتینه و عوامل آسیب رسان به مو

این عادات رفتاری اشتباه شاید به نظرتان ساده بیاید و ترک آنها سخت. ولی باور کنید در سلامت موهایتان موثر است. وقتی به ترک این عادات و انجام نحوه ی صحیح آنها عادت کنید دیگر برایتان سخت نیست.

  1. اولین قدم استفاده از شامپوی مناسب موهایتان است. هر شامپویی به هر مویی سازگار نیست. شامپوی برای موهای چرب با شامپوی برای موهای خشک و یا شامپو برای موهای آسیب دیده متفاوت است. هر نوع مویی لازم است با شامپو با PH مناسب آن شسته شود تا چربی بیشتر و یا کمتری از موهایتان شسته نشود.
  2. موقع استحمام موهایتان را با شامپو ماساژ دهید. برخورد خشن با موها به آنها آسیب می رساند و در ضمن با ماساژ دادن سر، فرآیند اکسیژن رسانی به پوست سر و موهایتان بهتر انجام می شود.
  3. برای خشک کردن موهایتان، آنها را با حوله بپیچید و صبر کنید تا آب اضافی آنها گرفته شود. با حوله موهایتان را نکشید چرا که موهای خیس آسیب پذیرترند. سپس با کمک سشوار موهایتان را کامل خشک کنید. البته استفاده ی مداوم از سشوار و وسایل حرارتی مو به موها آسیب می رساند. اگر خواستید از سشوار استفاده کنید حداقل 5 سانتی متر با موهایتان فاصله داشته باشد.
  4. در برابر نور مستقیم خورشید از موهایتان محافظت کنید.
  5. شنای مداوم و زیاد درآب حاوی کلر به موها آسیب می رساند. در این حالت بعد از شنا موهایتان را با یک شامپوی مناسب استفاده کنید مثلا شامپو کراتینه تا موهایتان تقویت شود یا شامپو براق کننده مو تا تمام اثاری که روی موهایتان مانده را بشوید.
  6. استفاده ی زیاد از محصولات آرایش مو مانند ژل مو، موس و اسپری مو موهایتان را ضعیف کرده و موجی آسیب رسیدن به موهایتان می شود.
  7. در رژیم غذایی خود از مواد غذایی حاوی پروتئین و ویتامین استفاده کنید.

شامپو کراتینه

شرکت اسپانیایی آمالفی که یک برند معتبر اروپاییست اقدام به تولید انواع شامپو آمالفی برای انواع مو کرده است. مثلا شامپو برای موهای آسیب دیده یکی از این شامپوها، شامپو کراتینه برای موهای آسیب دیده است. شامپو کراتینه آمالفی در کنار شستشوی موهای شما، کراتین لازمه ی موهای شما را تامین می کند و موجب استحکام و انعطاف پذیر مو و حل آسیب های وارده به موهای شما می شود. البته این فرایند زمان بر است و با یک بار استفاده معجزه نمی شود. اگر کمی صبر کنید به تاثیر مثبت و فوق العاده ی این شامپو کراتینه آمالفی می شوید. شامپو کراتینه برای موهای آسیب دیده در حجم 750 میلی لیتر طراحی و تولید شده است. برای دیدن دیگر محصولات آمالفی می توانید از سایت آمالفی دیدن فرمایید.

شامپو کراتینه برای موهای چرب

همه ی انواع مو نیاز به مراقبت دارند و برای سلامت و زیبایی باید از شامپوی مناسب موهای خود استفاده کنند. چیزی که بین همه ی موها مشترک است نیاز آنها به کراتین است. کراتین نوعی پروتئین بوده که در ساختار مو نقش مهم و اساسی دارد چرا که حدود 90 درصد ساختار مو از کراتین تشکیل شده است. این مقدار در نژادهای مختلف متفاوت است. در آسیایی ها بیشترین مقدار و در آفریقایی ها کمترین مقدار است. کراتین باعث استحکام ساختار مو و همچنین انعطاف پذیری آن می شود. همچنین در صاف و درخشان شدن موها نیز تاثیر دارد. برای تامین کراتین مورد نیاز موها چند راه وجود دارد. مصرف مواد غذایی حاوی مقدار کافی پروتئین و ویتامین، کراتین کردن مو در سالن های زیبایی و استفاده از شامپو کراتینه آمالفی.

 شامپو کراتینه و مراقبت از موی چرب

همانطور که در بالا بیان کردیم همه ی موها به مراقبت احتیاج دارند در ادامه می خواهیم مراقبت هایی که افراد دارای موهای چرب لازم است رعایت کنند را برایتان بیان کنیم.

بهتر است بدانید مهم ترین علت چربی زیاد موها، خشکی پوست سر و در نتیجه ترشح زیاد چربی توسط غدد چربی و ریشه ی موهاست.

  1. از شامپوی مناسب موهای خود استفاده کنید. شامپو برای موهای چرب، شامپو برای پوست خشک و شامپو بچه.
  2. هر روز موهایتان را بشویید اما نگذارید شامپو زمان زیادی روی موهایتان بماند. چرا که اگر شامپو بیش از حد معمول روی موهایتان بماند یا موهایتان را با غلظت زیادی شامپو بشویید، ممکن است موهایتان خشک شود.
  3. موهای خود را با آب ولرم و یا سرد بشویید. آب داغ برای سلامت موها مضر است.
  4. اگر موهای خیلی چربی دارید از نرم کننده استفاده نکنید و در صورت لزوم دقت کنید که تنها به ساقه ی موها نرم کننده را بزنید.
  5. رنگ کردن موها موجب ترشح بیشتر غدد و ریشه ی مو می شود. پس موهای خود را مکرر و زیاد از حد رنگ نکنید.
  6. رژیم غذایی حاوی ویتامین و پروتئین و مایعات کافی داشته باشید.

اگر موهای چربی دارید که آسیب هم دیده پس لازم است بیشتر مراقب موهایتان باشید. برای درمان آسیب دیدگی موهایتان می توانید از شامپو کراتینه آمالفی استفاده کنید. از طرف دیگر برای موهای چرب بهتر است از شامپو برای موهای چرب استفاده کنید. شرکت اسپانیایی و معتبر اروپایی آمالفی اقدام به تولید شامپو کراتینه آمالفی برای موهای چرب کرده است تا شما بتوانید هم مشکل چربی موهایتان را بهبود ببخشید و هم کراتینه لازم موهایتان را با شامپو کراتینه تامین کنید. شامپو کراتینه آمالفی برای موهای چرب با بسته بندی شکیل در حجم 750 میلی لیتر طراحی شده است. نکته ای که لازم است بدانید این است که کراتین تا حدی جذب مو می شود و اگر برای جذب بیشتر کراتینه از مقدار زیادی شامپو استفاده می کنید، مطمئن باشید کراتین اضافی تری جذب موهایتان نمی شود. یکی از ویژگی های شامپو کراتینه برای موهای چرب آمالفی AntiFrizz بودن این شامپو است. بدین معنی که از وز شدن و خشکی موها جلوگیری می کند. این شامپو کراتینه آمالفی به تنظیم رطوبت موهایتان کمک کرده و آنها را صاف، درخشان و براق می کند.

منبع: مونوبلاگ

  • پردیس محمدی
  • ۰
  • ۰

انواع ضد آفتاب ها

اولین وسیله ای که هنگام بیرون رفتن از خانه برای محافظت از پوست خود استفاده میکنید چیست؟ قطعا جواب شما کرم ضد آفتاب خواهد بود. اشعه های مضر خورشید، مرد و زن نمیشناسند و پوست تمام افراد را در تمام سنین تحت تاثیر قرار میدهند، اما استفاده از کرم ضد آفتاب فقط مختص تابستان یا روزهای آفتابی نیست. متخصصان پوست در آکادمی پوست آمریکا اکیدا توصیه میکنند که در تمام طول سال از ضد آفتاب استفاده کنید. ما در این مقاله قصد داریم، راهنمای کاملی درباره کرم ضد آفتاب به شما ارائه کنیم.
چرا باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

انجمن پوست آمریکا (ADA) بیان میکند که برای محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم. منظور از اشعه UVA، پرتوهایی هستند که باعث پیری زودرس و ایجاد چین و چروک روی صورت می شوند اما اشعه UVB باعث آفتاب سوختگی می شود. بدترین قسمت ماجرا این است که قرار گرفتن بیش از حد در معرض هر دو این پرتوها می تواند منجر به سرطان پوست شود.

اگر فکر میکنید که اشعه های UVA و UVB فقط در روزهای آفتابی و در تابستان وجود دارند، سخت در اشتباهید. تحقیقات نشان داده که 80% از اشعه های خورشید می توانند از طریق ابرها عبور کنند، برف هم می تواند تا 80% از پرتوهای مضر خورشید را از خود عبور دهد و جالب است بدانید که هرچقدر ارتفاع بیشتر باشد، بیشتر در معرض اشعه ماورای بنفش هستید،  بنابراین حتی در روزهای بارانی، ابری و برفی هم باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، بنابراین ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب را در چند مورد خلاصه میکنیم:

    محافظت در برابر اشعه های UVA و UVB

    جلوگیری از پیری زودرس و چین و چروک

    جلوگیری از تغییر رنگ پوست و ایجاد لکه های تیره

    جلوگیری از آفتاب سوختگی

    کاهش خطر سرطان پوست

 

کرم ضد آفتاب

 
نکات مهمی که باید در انتخاب کرم ضد آفتاب در نظر بگیریم

بسیاری از افراد قبل از خرید ضد آفتاب هیچ  تحقیق قبلی انجام نمی دهند و فقط به خرید یک کرم ضد آفتاب از برند مشهور اکتفا میکنند اما غافل از اینکه خرید یک ضد آفتاب نامناسب نه تنها از پوست آنها حفاظت نمیکند، بلکه ممکن است باعث آسیب بیشتر پوست نیز بشود، پس در جواب به “ یک کرم ضد آفتاب خوب میخوام” باید بگوییم حتما به فاکتورهای زیر توجه کنید:
SPF

SPF معیاری برای اندازه گیری میزان نور UVB توسط یک ضد افتاب است. متخصصان پوست توصیه میکنند از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که SPF آن حداقل 30 باشد. روزهایی که ساعات زیادی باید زیر آفتاب باشید، باید از نیم ساعت جلوتر از یک کرم ضد آفتابی که SPF آن 30 یا بالاتر باشد استفاده کنید تا به خوبی تاثیر خود را بگذارد.
جنس پوست

حتما دقت کرده اید که روی کرم ضد آفتاب نوشته شده که این کرم برای چه نوع پوستی مناسب است، مثلا اگر شما پوست چربی دارید باید اطمینان حاصل کنید که ضد آفتاب شما غیر کومدوژنیک است، یعنی منافذ پوست را مسدود نمیکند. در ادامه درباره بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست های چرب بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

چنانچه شما دارای پوست خشکی هستید، باید به دنبال مرطوب کننده های ضد آفتاب یا کرم ضد آفتابی باشید که حاوی مواد آبرسان باشد.
ضد آفتاب شیمیایی یا فیزیکی

ما به طور کلی دو دسته کرم ضد آفتاب داریم، ضد آفتاب معدنی یا مینرال و ضد آفتاب شیمیایی. کرم ضدآفتاب شیمیایی با موادی مانند آووبنزون و اکسی بنزون ساخته شده و عملکرد آن طوریست که اشعه های UV را جذب میکند تا به پوست نفوذ نکند. کسانی که پوست حساسی دارند، بهتر است از نوع شیمیایی آن استفاده نکنند زیرا بعضی اوقات باعث خارش پوست می شود. در ادامه مقاله درباره تفاوت کرم ضد آفتاب مینرال و شیمیایی بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

کرم ضد افتاب مینرال یا شیمایی

 
کسانی که پوست چرب دارند، از این کرم ضد آفتاب استفاده کنند

بسیاری از مردم هنوز نوع پوست خود را نمیدانند. اگر پس از چند ساعت از شستن صورت خود، هنوز هم پوست شما احساس چری میکند و یا براق به نظر میرسد، یعنی شما دارای پوست چربی هستید. کسانی که پوستشان چرب است، غدد سباسه در زیر فولیکول های مو بیش از حد فعال هستند و سبوم بیش از حد طبیعی تولید میکنند.

بعضی از افراد براین باورند که برای جلوگیری از ایجاد روغن و چربی اضافه تر، افرادی که پوست چرب دارند نباید از کرم ضد آفتاب استفاده کنند، در صورتی که این یک تصور کاملا اشتباه می باشد. بهترین کرم ضد افتاب برای پوست های چرب، باید طوری باشد که روغن بیشتری را به پوست اضافه و منافذ آن را مسدود نکند.

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب عبارتند از:

    ضد آفتاب کلین درم SPF30 آیسیس فارما

    ضد آفتاب فاقد چربی SPF50 ام کیو

    ضد آفتاب آکنه SPF 60 پریم

    ضد آفتاب ژنوسان SPF 50 ژنوبایوتیک

مناسب ترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کسانی که پوست خشکی دارند، بیشتر از سایر افراد در معرض پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک هستند اما جای هیچ نگرانی نیست، زیرا با انتخاب یک کرم ضد آفتاب مناسب، دیگر مشکل خشکی پوست وجود نخواهد داشت.

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک نه تنها باید از پوست در برابر اشعه های UV محافظت کند بلکه باید میزان رطوبت و چربی پوست را به حدی برساند تا پوست به خوبی آبرسانی شود. نکته مهم دیگر هم این است که این کرم ضد آفتاب نباید باعث ایجاد قرمزی، حساسیت یا جوش روی صورت شود. از نظر ما بهترین کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست های خشک موارد زیر هستند:

    ضد آفتاب رنگی SPF 80 آیسیس فارما

    ضد آفتاب پوست خشک بی رنگ SPF60 سینره

    ضد آفتاب رنگی پوست خشک SPF 50 اویدرم

    ضد آفتاب پوست خشک و معمولی SPF 50 ژنوبایوتیک

 

کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

 
کرم ضد آفتاب شیمیایی یا مینرال

ضد آفتاب های معدنی و شیمایی هر دو در محافظت از اشعه ماورای بنفش موثر هستند، اما روش و عملکرد آنها باهم متفاوت است. بسیاری از افراد از ما می پرسند که “ کرم ضد آفتاب مینرال بخریم یا شیمیایی؟”. در جواب به این سوال، ما در ادامه ویژگی های این دو را باهم مقایسه میکنیم.
ضد افتاب معدنی (مینرال)

کرم های ضد آفتاب معدنی که به آنها مسدود کننده های فیزیکی نیز میگویند حاوی موادی مانند اکسید تیتانیوم است. مکانیزم ضد آفتاب مینرال به این این صورت است که روی لایه بالایی پوست قرار میگیرد و اجازه نمیدهد اشعه های ماورای بنفش به لایه های زیرین نفوذ کند.

ضد آفتاب مینرال برای افرادی که پوست حساسی دارند مانند خانم های باردار و کودکان مناسب تر میباشد.

علیرغم تمام مزایایی که کرم ضد آفتاب مینرال دارد، باید بگوییم که رنگ غیر طبیعی، ساختار سنگین و ایجاد جوش از معایب آن به شمار میرود.

 
ضد آفتاب شیمیایی

ضد آفتاب شیمایی حاوی ترکیباتی مانند اکسی بنزون و اوکتینوکسات است و عملکرد آن طوریست که اشعه های UV را قبل از برخورد به پوست جذب کرده و تغییر میدهد، به گونه ای که از آسیب دیدن آنها جلوگیری میکند. ضد آفتاب های شیمیایی، پرتوهای نور را به گرما تبدیل کرده تا از میزان صدمات آن جلوگیری کند.

شفافیت، محافظت بیشتر از پوست در مقابل اشعه UVA و چربی کمتر از مزایای کرم ضد آفتاب شیمیایی می باشد؛ در مقابل، امکان حساسیت و جذب در بدن، باید به لیست معایب آن اضافه شود.

 

کرم ضد آفتاب برای پوست های چرب

 
جمع بندی

کرم ضد آفتاب، قوی ترین ابزار محافظت از پوست صورت و بدن میباشد. اگر میخواهید که بهترین نتیجه را از مصرف کرم ضد آفتاب بگیرید، باید از ضد آفتابی استفاده کنید که بیشترین تناسب را با جنس پوست شما داشته باشد.

 

منبع: blog.ir

  • پردیس محمدی
  • ۰
  • ۰
وقتی با موی چرب روبرو هستید ، شستن مو یک فعالیت روزانه است. ممکن است ، اگر شما خیلی خوش شانس هستید و مقدار زیادی شامپوی خشک (و منظور ما از این تعداد تن است) زیاد هستید ، می توانید با کنار گذاشتن روزانه کنار بیایید. شاید. در حالی که بحث در مورد اینکه آیا لزج روزانه حرکت خوبی است یا نه ، یا اگر برای "آموزش مجدد" پوست سر خود باید سعی در شستشوی شستشو کنید ، یک چیز مسلم است: هر زمان که بشویید، به نفع شما است برای استفاده از شامپو مخصوص موهای چرب استفاده کنید.

به طور معمول سبک تر و حاوی غلظت کمتری از مواد غنی و مرطوب کننده ، این مواد در عوض بر روی از بین بردن چربی اضافی - و باقی مانده محصول ، از تمام آن شامپوی خشک تمرکز می کنند تا یال شما ظاهر و تمیز و تمیز باشد. به همین ترتیب ، آنها معمولاً حاوی شوینده های بیشتر یا قوی تر (بله ، مانند سولفات ها) و / یا مواد لایه بردار هستند تا پوست شما را از چربی اضافی خلاص کند ، بهتر یادداشت می کند.

 

 به خواندن ادامه دهید تا بهترین شامپوها را برای موهای چرب مشاهده کنید.

بهترین انتخاب: شامپو روزانه اکوفن بایورگا

شما احتمالاً خاک ماسک های صورت را مشاهده کرده اید که به سمت پوست چرب هدایت می شوند ، اما این ماده می تواند مزایای مشابهی در مراقبت از موها داشته باشد. به طور خاص ، این شامپو برای جذب روغن و تصفیه ریشه به سه نوع مختلف خاک رس متکی است. ما می دانیم که به نظر می رسد این نوع دستورالعمل ها برای پایان دادن به رشته های خشک و کشیده است ، اما شامپو روزانه اکوفن روزانه به طور خاص ساخته شده است تا طول موهای شما را زیبا و مرطوب نگه دارد.

 

بهترین بودجه: شامپو ضد باقیمانده Neutrogena

شامپو شفاف کننده ضد باقیمانده Neutrogena

این تازه وارد فرمول شفاف سازی دارد و برای یک عمل لایه برداری بسیار ملایم به عصاره گریپ فروت اعتماد می کند (اگر پوست سرتان چرب است همیشه چیز خوبی است). اما نگران نباشید ، هنوز هم خوب و ملایم است ، فاقد پارابن و دو مورد از سولفات های رایج موجود در شامپوها است. خوشحال می شویم از ذکر رایحه مرکبات و گریپ فروت که یک انتخاب جالب و شاداب در صبح های خواب آلود است ، یاد کنیم.

FYI ، نحوه استفاده از این شامپوها نیز مهم است. سوزان فورد ، استاد سبک و مدیر خلاق در Asha Salon Spa در شیکاگو توضیح می دهد: "واقعاً روی کار شامپو در پوست سر و ریشه ها تمرکز کنید ، زیرا طول و انتهای آن به پاکسازی کمتری نیاز دارد." علاوه بر این ، کمی بیشتر وقت خود را زیر آب صرف کنید تا اطمینان حاصل شود که شامپوی خود را کاملا شستشو می دهید.

 

بهترین شفاف سازی: WOW شامپو سرکه سیب سیب

آیا سرکه سیب (ACV) نمی تواند کاری انجام دهد؟ وقتی نوبت به پوست سر و رشته های شما می رسد ، انتخاب سم زدایی عمیق و متعادل سازی سطح pH برای کمک به سلامت هر دو است. همچنین یک قابض عالی است که به حداقل رساندن روغن اضافی کمک می کند. این فرمول از سرکه سیب خام و طبیعی برای انجام همه موارد بالا استفاده می کند و همچنین فاقد پارابن و سولفات است.

 

نایب قهرمان ، بهترین شفاف سازی: شامپوی Davines SOLU

این مورد مورد علاقه Karli Bendlin ، ویرایشگر ایمیل Byrdie است. کف اضافی ، کسانی که کف را دوست دارند احساس هوا را درک خواهند کرد ، و آن عمل کف کننده است که همچنین به طور موثری پوست سر و موهای شما را شفاف می کند و آخرین ذرات روغن و باقی مانده محصول را از بین می برد. به حدی که حتی توصیه می شود برای آماده سازی مو قبل از پرم استفاده شود.

 

 

بهترین پیشگیری: Paul Mitchell Shampoo Two

این انتخاب رای ما را برای کار به دو روش مختلف به دست می آورد. نه تنها بلافاصله روغن ناخواسته را از بین می برد (عصاره برگ جوجوبا اعتباری و زنجبیل سفید) ، بلکه به کاهش تولید روغن در آینده برای کاهش چربی با گذشت زمان کمک می کند. همچنین بدون رنگ است و موها را بسیار براق و حجیم می کند. می توانید این شامپو را از والمارت بخرید.

بیشتر بخوانبد: بهترین شامپوهای 2021

 

 بهترین سولفات بدون: شامپو براق کننده فیل مایع Cocomino

فیل مست کوکومینو & تجارت؛ شامپو براق کننده

حقیقت این است که بسیاری از شامپوهای شفاف کننده موهای چرب به مقدار زیادی سولفات اعتماد می کنند. آنها صابونهایی با مواد شوینده هستند که برای چربی زدایی مثر کار می کنند. همانطور که گفته شد ، آنها می توانند بسیار خشن و سلب کننده باشند (لازم به ذکر نیست که برای کسانی که موهای رنگ شده دارند به هیچ عنوان منفی است).

اگر به دنبال گزینه ای بدون سولفات هستید ، این شخص را امتحان کنید ، مدیر تحریریه Byrdie ، Faith Xue. این ماده به جای استفاده از سولفاتها ، به سورفاکتانتهای پایه نارگیل برای تمیز کردن سخت ، از بین بردن آلودگی ها ، محصولات و روغن متکی است ، در حالی که لطافت و درخشش زیادی به شما می دهد. به علاوه ، برخلاف بسیاری از شامپوهای فاقد سولفات ، این هنوز هم به زیبایی کف می کند.

 

 

بهترین طبیعی: شامپو ریوری

Xue می گوید این sudser انتخاب خوبی برای کسانی است که موهای چربی دارند ، نیازی به گفتن نیست که همچنین دارای یک لیست مواد تشکیل دهنده تمیز و جیرجیر است. حتی این عطر کاملاً طبیعی است و از روغنهای اساسی گرفته شده است. این پاک کننده در عین حال مرطوب ، به اندازه کافی ملایم برای استفاده روزانه است و به خوبی روی تمام بافت های مو کار می کند. به طور خلاصه ، این یک انتخاب جهانی و بی عیب است

 Lather Up: بهترین شامپوها و نرم کننده های داروخانه برای نوع موی شما

 

بهترین داروخانه: شامپوی آب نارگیل هیدراتاسیون بدون وزن OGX

شامپو آب نارگیل OGX Hydrationless Hydration

کاترین واندروالک ، مدیر تحریریه و استراتژی Byrdie’s ، ستایش این فرمول سبک تر از هوا را می خواند. به جای تکیه بر سیلیکون های سنگین و یا کره ها ، دارای آب نارگیل سبک است که مقدار کافی رطوبت را به شما می دهد (زیرا حتی اگر ریشه های شما چرب شود ، باز هم انتهای بدن شما به آبرسانی نیاز دارد). این را با یک فرمول فاقد بقایا جفت کنید و برای هر کسی با موهای چرب یک انتخاب داروخانه ای است. این شامپو را از اینجا تهیه کنید.

 

بهترین روغن پاک کننده: شامپو روغن پاک کننده مو شو Uemura Art of Hair

شامپو روغن پاک کننده شو Uemura

با کلمه "روغن" در نام این شامپو قرار نگیرید. با توجه به ویراستار ارشد Byrdie ، هالی گولد ، در واقع یک انتخاب برتر برای کسانی است که با موهای چرب کار می کنند. فرمول وزن پر دارای ترکیبات مشتق شده از آتشفشان است که به دلیل خاصیت تصفیه کننده معروف است. علی رغم این واقعیت که به عنوان روغن شروع می شود ، به سرعت به یک کف خوش طعم تبدیل می شود که برای هر نوع بافت مو ، از چسب مستقیم به موج دار مجنون عالی است.

 

 

بهترین حالت برای موهای زیبا: شامپوی میسلار Pantene Pro-V Blends

شامپو میسلار Pantene Pro-V Blends

موهای ظریف و موهای چرب دست به دست هم می دهند: فورد می گوید: "موهای نرم و مویی که بافت کمتری دارند ، اثرات روغن را بیشتر نشان می دهد." علاوه بر توهین به آسیب ، موهای ریز نیز به احتمال زیاد توسط مواد مرطوب کننده سنگین موجود در بسیاری از شامپوها وزن می شوند. اگر با قفل های چرب و لنگ روبرو هستید ، جستجوی فرمول های سبک و شفاف (در مقابل ضخیم تر و شیری تر) حرکت خوبی است.

 

 

بهترین حالت برای شوره سر: شامپو ضد شوره کنترل سریع روغن و سر شانه Paraben Free

سر & amp؛ شامپو ضد شوره کنترل سریع روغن شولدرز

شوره سر یک بیماری پیچیده است و عوامل مختلفی در آن نقش دارد. به بیان ساده ، روغن یکی از عوامل اصلی است و افرادی که با شوره سر سر و کار دارند اغلب تمایل به داشتن پوست سر و موی چربی نیز دارند. وارد این شامپو شوید ، که از پیریتون روی (یکی از بهترین مواد ضد پوسته موجود) استفاده می کند و مخصوصاً فرموله شده است تا روغن اضافی را نیز به حداقل برساند. بعلاوه ، بوی میوه ای و مرکباتی دارد ، بجای دارویی مانند بسیاری دیگر از شامپوهای شوره سر.  پوسته پوسته ها ناامید کننده هستند: این شامپوهای شوره ای که توسط پوست تایید شده اند ، کمک خواهند کرد.

 

بهترین حالت برای پوست سر ترکیبی: شامپو تمیز کننده عمیق ذغال بامبو صابون سیاه SheaMoisture

شامپو تمیز کننده عمیق ذغال بامبو صابون سیاه SheaMoisture

همانطور که می توانید پوستی ترکیبی داشته باشید ، می توانید پوست سر مختلط نیز داشته باشید. (علائم گویایی شامل وصله های روغنی و خشکی یا داشتن یکی در زمان های مختلف سال است.) در این صورت ، شما می خواهید یک شامپو بخورید که روغن اضافی را به طور موثر از بین ببرد ، اما هیچ خشکی را بدتر نکند - این یکی باعث می شود دقیقا همون. این ماده به همراه زغال سم زدایی حاوی عصاره پوست درخت بید ، یک ماده طبیعی طبیعی برای اسید سالیسیلیک محلول در روغن است. و برای قسمتهای خشک ، روغن درخت چای متعادل کننده و تسکین دهنده پوست وجود دارد.

 

بهترین گزینه جایگزین شامپو: دختر + شستشوی سرکه سیب سیب برای موها

شستشوی سرکه سیب دخترانه + مو شفاف کننده

اگر می خواهید زمان بین شامپوها را بیشتر کنید ، اما شامپوی خشک آن را برش نمی دهد ، در عوض این آبکشی را امتحان کنید. شما مانند شامپو از آن استفاده می کنید ، گرچه به جای اینکه شوینده باشد ، در عوض به تصفیه ACV برای از بین بردن تجمع روغن و محصول متکی است. این باعث تعادل PH مو و پوست سر شما می شود ، حاوی آب برنج با پروتئین های تقویت کننده است و همچنین به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده موثر عمل می کند.

 

حکم نهایی

برای هر کس و هر کسی که موهای چرب داشته باشد ، شامپوی L'Oréal Paris Elvive Extraalous Clay شامپو یک انتخاب مطمئن است و دارای سه نوع مختلف خاک رس است که از همان ابتدا نوشیدن روغن اضافی را شگفت زده می کند. این فقط یکی از بسیاری از گزینه های مقرون به صرفه است که وقتی صحبت از پاکسازی عمیق موهای چرب می شود ، معجزه می کند. ما همچنین طرفداران بزرگ شامپو Neutrogena Healthy Scalp Clarify & Shine با گریپ فروت صورتی ، شامپو آب نارگیل Hydrationless Hydration و شامپوی Micellar Pantene Pro-V Blends هستیم. (مورد آخر برای کسانی که رشته های ریز دارند نیز عالی است.)

منبع: byrdie

  • پردیس محمدی
  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال درباره میله های شامپوی ارگانیک چیزی شنیده اید؟ آنها گزینه مناسبی برای هرکسی هستند که می خواهد از موهای خود به روشی طبیعی و بدون عوارض جانبی سخت معجون های شیمیایی مراقبت کند. جابجایی به میله های شامپو نه تنها برای سلامت مو مفید است ، بلکه گزینه پایدارتری برای کره زمین است.

"هر دقیقه یک میلیون بطری پلاستیکی در سراسر جهان خریداری می شود و پیش بینی می شود تا سال 2021 این تعداد 20٪ دیگر پرش کند - این برابر است با خرید هر ثانیه 20،000 بطری پلاستیکی."

اکثر مارک های اصلی شامپو و صابون در پلاستیک های بسیار بی مصرف و یکبار مصرف بسته بندی شده اند که بازیافت آنها بسیار دشوار است و باعث ایجاد انبوهی در محل دفن زباله و اقیانوس های ما می شود. اخیراً با گزارشی از یورومونیتور روبرو شدم ، که تخمین هایی از روند بسته بندی جهانی بین المللی را ارائه می دهد و میزان عظیم تعداد بطری های یکبار مصرف سالانه را برجسته می کند. اگرچه این گزارش مربوط به تولید بطری آب است ، اما این موضوعی است که همه باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

طبق گزارش یورومونیتور ، هر دقیقه یک میلیون بطری پلاستیکی در سراسر جهان خریداری می شود و پیش بینی می شود تا سال 2021 این تعداد 20 درصد دیگر جهش کند - این برابر است با خرید هر ثانیه 20000 بطری پلاستیکی. این گزارش همچنین بیان می کند که بیش از 480 میلیارد بطری نوشیدنی پلاستیکی در سال 2016 در سراسر جهان فروخته شده است ، در حالی که یک دهه پیش حدود 300 میلیارد بطری نوشابه بود. در صورت قرار دادن انتها به انتها ، این بطری ها بیش از نصف خورشید امتداد می یابند. کمتر از نیمی از بطری های خریداری شده در سال 2016 برای بازیافت جمع آوری شد و فقط 7 درصد از بطری های جمع آوری شده به بطری های جدید تبدیل شدند. این بدان معناست که تقریباً 93٪ از 480 میلیارد بطری پلاستیکی آب فروخته شده در سال 2016 در محل دفن زباله یا در اقیانوس به پایان رسید. پیش بینی می شود تا سال 2021 بطری های پلاستیکی سالانه به 583.3 میلیارد افزایش یابد.

آماری که در بالا ذکر شد فقط به بطری های پلاستیکی آب محدود می شوند! به زبان ساده ، این اطلاعات واقعاً شامل سایر زباله های بسته بندی موجود در زنجیره تأمین ما نمی شود. این تقریباً NUMBER ONE دلیل تغییر کاربری در انواع شامپو است!

 

آیا فکر می کنید شامپوی مورد علاقه خود عشق شما را دوست دارد؟

همه ما از کاری که بطری های پلاستیکی و هر شکل پلاستیکی دیگری برای محیط زیست انجام می دهند متنفر هستیم. بنابراین ، ما نیاز به ارائه گزینه دیگری را می بینیم که برای ما و همچنین برای سیاره زیبای ما مفید باشد. تا به حال اسم سولفات ها را شنیده اید؟ این مواد شوینده شیمیایی قوی در محصولات تمیز کننده خانگی مانند صابون آشپزخانه یافت می شود. حدس بزنید آنها کجا یافت می شوند؟ شامپوهای بطری شده شما! آنها ممکن است به کف شامپوی مورد علاقه شما کف کف سازی دهند که کف خوبی ایجاد کند ، اما به ما اعتماد کنید ، این سولفات ها که در بیشتر شامپوهای فروشگاهی وجود دارد در صورت استفاده منظم باعث قرمزی و تحریک پوست سر می شوند.

غیر از سولفات ها ، این شامپوهای اصلی و تولید انبوه از مواد شوینده ، مواد مصنوعی ، مواد شیمیایی فرآوری شده و پاک کننده ها و همچنین تثبیت کننده هایی ایجاد می شوند که موها و پوست سر شما را خشن ساخته و از روغنهای محافظ طبیعی و رطوبت آن محروم می کنند. برای حفظ روغن های طبیعی پوست سر خود ، به دنبال بطری نرم کننده هستید. این نرم کننده ها ، به راحتی موها را می پوشانند و وزن می کنند. وقتی این پوشش برداشته می شود ، بدن شما بدن بیشتری دارد ، اما آیا واقعاً به سلامت مو کمک می کند؟

 

شامپو ارگانیک برای نجات منع می کند!

به نظر می رسد در حال حاضر تقاضای زیادی برای میله های شامپوی طبیعی وجود دارد ، زیرا مشتریان آگاه به محیط زیست به دنبال گزینه هایی برای خرید بطری های پلاستیکی شامپو از قفسه های سوپرمارکت هستند. میله های شامپوی ارگانیک فقط حاوی مواد طبیعی هستند که موها و پوست سر را تمیز و تغذیه می کنند. این میله ها فاقد سدیم لوریل سولفات (یا SLS) هستند که باعث شکستن و آسیب رساندن به موهای شما می شوند. آنها برای سالم و تمیز نگه داشتن مو بسیار عالی هستند و همچنین بسیار ارزان نیز هستند. برخی از این میله ها تا 2-3 ماه دوام می آورند ، بنابراین سوراخی در جیب شما نمی سوزد. میله های شامپوی ارگانیک برای آقایان و خانم ها با انواع مختلفی از موها در دسترس است. آیا این به معنای دیگر بازدید مداوم از سوپرمارکت نیست؟ ما چنین ایمان داریم!

از آنجا که میله های شامپوی ارگانیک ماندگاری زیادی دارند ، برخلاف شامپوی معمولی شما هر روز قابل استفاده هستند. بله ، متخصصان مو وجود دارند که توصیه نمی کنند شستشوی روزانه موها را انجام دهند ، اما میله های شامپو با روغن های ملایمی (مانند نارگیل و کرچک) ساخته می شوند که موهای شما را خشک نمی کند. شما نه تنها تمیز می مانید و هم پس انداز می کنید ، بلکه مواد مغذی و بهداشتی را که شایسته آن است به موهای خود می دهید.

میله های شامپوی ارگانیک 100٪ سازگار با محیط زیست هستند. آنها از مواد شیمیایی صفر خالص تشکیل می دهند که منبع آب ما را آلوده می کنند و همچنین زیست تخریب پذیر هستند. بسیاری از مواد شیمیایی مصنوعی که در شامپوی خود می یابیم به طور طبیعی تجزیه نمی شوند. در عوض ، مواد شیمیایی تخلیه ما را شسته و در اکوسیستم ما تجمع می یابند. همین مواد شیمیایی به دریاچه ها ، نهرها ، رودخانه ها و سیستم های آب عمومی ما نفوذ می کنند.

همچنین ، در شامپوهای تجاری ما از رایحه های مصنوعی یا روغن ها ، مواد رنگی و سایر مواد افزودنی غیر طبیعی استفاده می شود که برای موهای ما مفید نیستند. هزاران ماده برای ایجاد مصنوعی ارسال شده استفاده می شود. این مواد به صورت پودر یا کریستالی در آمده و برای حل شدن به حلال نیاز دارند. از طرف دیگر ، میله های شامپو فقط از روغنهای اساسی استفاده می کنند که موهای شما را تمیز ، سالم و عاری از این مواد رنگی و حلال های مصنوعی نگه می دارد.

 

میله های شامپو که برای همه انواع مو توصیه شده است!

این میله های شامپوی ارگانیک برای همه افرادی که مشکلات مختلف مو دارند مفید است. موهای شکننده و نازک ممکن است از لطافت یک میله شامپو بهره ببرند در حالی که موهای ضخیم و فر دار از روغن های سالم بهره مند می شوند. پوست سر حساس ترین ناحیه نیز باید برای مراقبت مناسب از مو مورد توجه قرار گیرد. برخلاف شامپوهای تجاری و شستشوی بدن که به طور معمول به دقت به پوست پوست پوست توجه زیادی نمی کنند ، این میله ها به طور خاص برای پوست سر طراحی شده اند.

 

دستور العمل DIY: میله های شامپوی شیر نارگیل

در زیر برای خوانندگان حیله گر و کارآمدتر ما ، در زیر یک دستورالعمل تهیه میله های شامپوی شیر نارگیل بسیار دلخواه خود قرار داده شده است. این دستورالعمل با مجوز از: Simple & Natural Soapmaking توسط Jan Berry. این کتاب می تواند به عنوان راهنمای عالی علاقه مندان به دنیای ساخت صابون خانگی باشد. ساختن شامپو یا سایر صابون ها به شما امکان می دهد مستقیماً از خود مراقبت پایدار کنید و همچنین میله خود را به طور خاص متناسب با خود و نیازهای خود تنظیم کنید. فقط محتاط باشید و از دستورالعمل های ایمنی مناسب پیروی کنید!

وعده ها: 7 میله در کل زمان: 2 ساعت

 

ترکیبات:

آب مقطر 4.5 اونس (128 گرم)

هیدروکسید سدیم 3.85 اونس (لیسه) (109 گرم)

شیر نارگیل 4 اونس کامل چربی (113 گرم)

7.5 اونس روغن نارگیل بکر (213 گرم)

روغن زیتون 12 اونس (340 گرم)

روغن بادام 3.5 اونس (99 گرم) (یا آفتابگردان زیر)

روغن کرچک 4 اونس (113 گرم)

جایگزینی 1 اونس روغن جوجوبا (28 گرم): اگر جوجوبا در دسترس نیست ، سعی کنید جای روغن آن بیشتر روغن آفتابگردان یا بادام شیرین جایگزین کنید. مقدار لیزر نیازی به تنظیم نیست.

 

دستورالعمل ها

با استفاده از دستکش و عینک محافظ ، گل مایع را با دقت در آب مقطر هم بزنید ، سپس محلول محلول را در مکانی امن کنار بگذارید تا حدود 30 تا 40 دقیقه خنک شود یا تا زمانی که دما به حدود 100 تا 110 درجه فارنهایت (38 تا 43 درجه) برسد ج)

روغن نارگیل را ذوب کنید ، سپس به روغن های دیگر اضافه کنید. شیر نارگیل را به روغن های گرم اضافه کنید و از مخلوط کن غوطه وری برای چند ثانیه استفاده کنید تا کاملاً ترکیب شود.

محلول لیک را به روغنهای گرم و مخلوط شیر نارگیل اضافه کنید. با استفاده از ترکیبی از هم زدن دست و مخلوط کن غوطه وری ، صابون را هم بزنید تا به ردیابی سبک برسد.

داخل قالب آماده بریزید. به آرامی با یک ورق موم یا کاغذ فریزر ، سپس یک حوله یا پتو سبک را بپوشانید. هر چند وقت یک بار به صابون نگاه کنید. اگر شروع به ایجاد ترک کرد ، آن را کشف کرده و به مکان خنک تری منتقل کنید.

صابون را به مدت 1 تا 2 روز در قالب نگه دارید یا تا زمانی که برداشتن آن آسان شود ، سپس آن را در تکه هایی برش دهید تا کاملاً محکم باشد تا به ابزار برش شما نچسبد.

برای تهیه میله های شامپو ، هر میله را به یک سوم برش دهید. حدود 4 هفته قبل از استفاده روی رک های خنک کننده روکش دار یا ورق های کاغذ موم پخت کنید.

 

تغییر خوب است!

هنگامی که به نوار شامپوی طبیعی منتقل می شوید ، مشاهده خواهید کرد که پوست سر شما روغن کمتری تولید می کند (زیرا مواد شوینده مصنوعی پوست سر شما را خشک نمی کنند). نگران نباش شما روغنهای طبیعی خود را از دست نمی دهید. روغن کمتر به این معنی است که می توانید روزهای بیشتری را بدون شامپو زدن ادامه دهید!

نکته آخر اینکه ، میله های شامپوی ارگانیک در موارد پلاستیکی وجود ندارند و معمولاً به زیبایی در کاغذهای بازیافتی بسته بندی می شوند. بعداً می توان این کاغذ را بازیافت ، برای هدفی کاملاً متفاوت از آن استفاده کرد و یا حتی به عنوان بسته بندی محلول در آب از آن استفاده کرد. بنابراین ، آنها تأثیر کمتری بر محیط زیست می گذارند ، به زباله های صفر نزدیکتر هستند و از همه بهتر ، میله های شامپو پلاستیکی و فاقد مواد شیمیایی هستند! اگر DIY سبک شما نیست ، خرید میله های شامپوی ارگانیک هرگز ساده نبوده است ، با روال جدید مراقبت از مو فقط با یک کلیک فاصله! برخی از مارک های خرید (که همه آنها را می توان در آمازون یافت) نامهای Yellow Bird ، SKINNY & CO. ، OBIA Naturals و Ethique هستند. برای مراقبت های شخصی تر ، جستجوی سریع گوگل می تواند به شما کمک کند بهترین نوار را برای شما و نیازهای خاص مو پیدا کنید. اگرچه ممکن است یک تنظیم لازم باشد ، اما تغییر ساده و آگاهانه میله های شامپو پوست سر شما و کره زمین را خوشایند می کند.

 

منبع: sustainthemag

  • پردیس محمدی
  • ۰
  • ۰

ماسک موهای بی حالت فیتو اسپسیفیک (PhytoSpecific Ultra-Smoothing Mask) احیا کننده، نرم کننده موها و ترمیم کننده موهای خشک و آسیب دیده و محصول کشور فرانسه است. استفاده از این ماسک نرمی و لطافت بی نظیری به موهایتان می دهد و تجربه ای دلچسب از گنجاندن ماسک مو در روتین مراقبت از موهایتان رقم خواهد زد. اگر موهایتان دچار خشکی بیش از حد شده است و ظاهری وز و نازیبا پیدا کرده است، ترکیبات گیاهی و طبیعی موجود در این ماسک مو به صورت عمقی موهایتان را تغذیه می کند و خشکی موهایتان را رفع می کند.

این ماسک حالت ابریشمی و درخشان به موهایتان می دهد و سرشار از مینرال ها و مواد مغذی مناسب برای سلامت مو است. همچنین درمانی مناسب برای تقویت تار موهای نازک و ضعیف است. ماسک مو فیتو ماندگاری رنگ مو را بیشتر می کند و اثرات منفی حاصل از رنگ کردن موها و آسیب های وارد شده را بهبود می بخشد. اگر می خواهید موهایتان بعد از رنگ کردن بد حالت و خشک نشود و حالت شاینی داشته باشد، این محصول را به شما توصیه می کنیم. این محصول به شکل تیوپی و در حجم 200 میل به بازار عرضه شده است.

 

مشخصات:

  • ترمیم کننده و بازسازی کننده مو
  • احیا کننده مو
  • نرم کننده و لطافت بخش مو
  • تقویت پیوندهای تار مو
  • تغذیه کننده عمیق مو
  • رطوبت رسان و آبرسان موها
  • مناسب برای موهای رنگ شده موهای خشک و شکننده موهای فر، وز و مجعد
  • مناسب برای خانم ها و آقایان

 

ترکیبات موثر:

  • اسطوخدوس دریایی: تقویت کننده ساختار مو است. این ماده سرشار از سولفور می باشد که باعث حفاظت از پیوندهای مو شده و استحکام موهایتان را بیشتر می کند. این ماده همچنین کراتین موها را تقویت می کند و در بازسازی و ترمیم مو موثر است.
  • موم نرگس (Narcissus Wax: این ماده گیاهی دارای خاصیت درخشان کنندگی است و با نرم کردن موها به آن ها لطافت بیشتری می دهد.
  • گیاه فانوس (Alkekengi)  : گیاهی با گل هایی عجیب که از خانواده ختمی است. این گیاه منبعی غنی از‌ آنتی‌اکسیدان‌ها بوده و سرشار از ویتامین‌های A، E،  C و P است. این گیاه در رشد موها و تغذیه مو موثر است.
  • عصاره دم اسب صحرایی (Horstail Exteact) : تعجب نکنید دم اسب صحرایی گیاهی دارویی است که خواص دارویی زیادی دارد. عصاره دم اسب صحرایی برای تقویت و استحکام ناخن ها و ترمیم پوست اثر بخش است. سیلیکای موجود در این گیاه باعث تقویت و رشد موها می گردد.
  • عصاره لیندان و کالندولا: (Linden and Calendula Extraction)  رفع خشکی مو و نرم کننده. کالندولا یا همان گل همیشه بهار ریشه ی موهایتان را قوی تر می کند، . این گیاه همچنین باعث افزایش قدرمت فولیکول های مو می شود. از این گیاه در شامپوهای ضد ریزش مو نیز استفاده می شود.

 

روش مصرف:

مقدار مناسب از ماسک مو فیتو را روی موهای نمدار و تمیز خود بمالید. 15 دقیقه صبر کنید و سپس موهایتان را آبکشی کنید. از این محصول می توانید هفته ای یک بار استفاده نمایید.

 

برند فیتو بیش از 50 سال سابقه در تولید محصولات بهداشتی و آرایشی مو دارد. لاین اسپسیفیک برند فیتو از سال 1998 با هدف کمک به سلامت موهای خاص و متفاوت مثل موهای فر و مجعد و موهای خشک معرفی شده است و سعی دارد با تکنولوژی روز و ترکیبات گیاهی سلامت موها را تأمین کند. گیاهان و مواد طبیعی پایه تمام محصولات این لاین از جمله ماسک موهای بی حالت فیتو اسپسیفیک است. این لاین در بین سلبریتی ها و مشتریان فیتو از محبوبیت زیادی برخوردار است و بازخودهای خوبی دریافت کرده است.

  • پردیس محمدی
  • ۰
  • ۰

روغن چند کاره بائوباب فیتو اسپسیفیک (Phyto Specific Baobab oil) محصولی چند منظوره از کشور فرانسه و موثر در بهبود سلامت موهای خشک و آسیب پذیر می باشد. روغن بائوباب با ترکیبات گیاهی فوق العاده، موهای خشک و آسیب دیده شما را به صورت عمقی تغذیه می کند و به ترمیم و سلامت بیشتر موهایتان کمک می کند. در این محصول 8 عصاره گیاهی شامل روغن بائوباب، شی آ، روغن سویا، روغن کرچک، روغن زیتون، روغن جوانه گندم، روغن روکو،کارانجا است که هر کدام دارای خواص زیادی برای موها هستند. این محصول برای موهای فر و مجعد و همچنین موهای خشک و وز دار مناسب است و نقش به سزایی در رطوبت رسانی به موها و لطافت بخشیدن به موها دارد. این محصول برای استفاده روزانه مناسب است. روغن بائوباب فیتو تا 26% رطوبت پوست کف سر و موهایتان را افزایش می دهد. این محصول در حجم 100 میل به بازار عرضه شده است.

استفاده بی رویه از مواد شیمیایی و مضرر، رنگ کردن مدام موها و استفاده روزانه از اتوی مو و سشوار باعث مشکلات زیادی برای موها می شوند. خشکی مو، وز شدن موها، بد حالت شدن موها و دهیدراته شدن ( از دست دادن رطوبت) بخش عمده این مشکلات هستند. روغن تراپی یکی از روش های درمانی و مراقبتی خانگی است که می توانید برای رفع این آسیب ها استفاده نمایید. روغن چند کاره بائوباب فیتو اسپسیفیک محصولی فوق العاده برای روغن تراپی است. به این منظور کافی است قبل از حمام مقدار کافی از این روغن را روی کف دست ریخته وبعد روی ساقه موهایتان بمالید. موهایتان را به آرامی ماساژ دهید، حرارت ناشی از این کار باعث جذب بهتر روغن روی موهایتان و اثربخشی بیشتر آن می شود. بعد از حدود 15 دقیقه می توانید موهایتان را آبکشی نمایید. البته لازم نیست بعد از استفاده از این روغن گیاهی حتما موها را شست و شو دهید. بلکه می توانید به راحتی قبل از شانه کردن یا آرایش موهایتان از این روغن استفاده نمایید. این محصول همچنین برای پوست خشک نیز قابل استفاده است. فقط کافی است چند قطره از این روغن را با لوسیون بدن خود ترکیب کنید و روی بدنتان ماساژ دهید.

 

چرا روغن چند کاره بائوبات فیتو اسپسیفیک؟

  • ضد وزی
  • رفع خشکی مو
  • ترمیم کننده و بازسازی کننده موها
  • دارای ترکیبات گیاهی موثر
  • رطوبت رسانی و هیدراته کردن موها
  • نرم کننده و لطیف کننده موها
  • کمک به حالت گرفتن بهتر موها
  • تأمین کننده مواد مغذی مورد نیاز مو
  • کمک به سلامت موها
  • موثر در درخشندگی موها
  • مناسب برای پوست خشک
  • فاقد پارابن، سولفات و سیلیکون
  • افزایش استحکام تارهای مو
  • حفاظت از موها در برابر نور خورشید

 

ترکیبات اصلی روغن بائوبات:

  • روغن بائوباب: عصاره بائوباب با دارا بودن مقادیر بالای ویتامین C در شاداب کردن و درخشان کردن پوست و مو موثر است. بائوباب در کلاژن سازی و رفع علائم پیری اثر بخش است و همچنین دارای خواص ترمیم کنندگی و بازسازی کننده موها است.
  • روغن کرچک: موثر در رطوبت رسانی به مو و کلاژن سازی پوست. این روغن همچنین در رشد بهتر موها موثر است.
  • روغن دانه سویا: دانه سویا سرشار از ویتامین های E، C و گروه B است. به همین دلیل در تغذیه موها نقش موثری دارد. این روغن دارای خاصیت نرم کنندگی نیز هست.
  • روغن زیتون: یکی از روغن های گیاهی محبوب برای محصولات آرایشی و بهداشتی و دارای خواص خارق العاده. احیا کننده و بازسازی کننده پوست و مو و موثر در افزایش رطوبت موها
  • روغن جوانه گندم: موثر در رفع خشکی مو، دارای مواد طبیعی برای تغدیه و احیا موها
  • روغن روکو و کارانجا: موثر در محاظت موها در برابر اشعه خورشید و دارای خواص آنتی اکسیدانی
  • روغن شی آ: تقویت کننده و مقاوم کننده تارها مو، بازسازی کننده پوست و مو و نرم کننده موها
  • پردیس محمدی
  • ۰
  • ۰

امروزه ژل کرم مرطوب کننده 24 ساعته ایوروشه در شمار یکی دیگر از بهترین مرطوب کننده های موجود در بازار امروزی قرار می گیرد. محصولی محبوب از برند ایوروشه که به دلیل اثربخشی بی نظیر، با استقبال چشمگیری همراه می باشد.

همان طوری که می دانید امروزه توجه به سلامت پوست، یکی دیگر از دغدغه های رایج در میان افراد می باشد. چرا که پوست لایه ای محافظ در برابر اشعه ها و رادیکال های آزاد موجود در هوا می باشد. عواملی آسیب دهنده که نه تنها موجب بروز عارضه هایی گوناگون می شوند، بلکه موجب از بین رفتن لطافت و شادابی اولیه پوست نیز می شوند. از این رو استفاده از محصولاتی محافظتی فاکتوری مهم در حفظ سلامتی پوست می باشد.

ژل کرم مرطوب کننده 24 ساعته ایوروشه به دلیل ساختاری متفاوت و فرمولاسیونی خاص عاملی موثر در بهبود و رفع عارضه هایی پوستی از جمله خشکی پوست می باشد. این ژل کرم مرطوب کننده با آبرسانی با سلول های پوستی نه تنها مانع از خشکی پوست می شود، بلکه با حفظ رطوبت لایه های پوست مانع از دهیدراته شدن پوست در طول شبانه روز می شود.

در واقع لازم است بدانید استفاده از عصاره افرا در ساخت و تولید این کرم فرانسوی، نه تنها مانع از خشکی و زبر شدن پوست صورت می شود، بلکه به مانند یک کنسانتره غنی شده از روغن های گیاهی عمل می نماید و موجب نرمی و لطافت بیش از پیش پوست نیز می شود.

ویژگی های ژل کرم مرطوب کننده 24 ساعته ایوروشه

  • آبرسانی و افزایش رطوبت سطح پوست
  • افزایش لطافت و نرمی پوست
  • قابلیت شفاف کردن و روشن سازی پوست
  • حفظ رطوبت سطح پوست و کاهش خطر دهیدراته شدن پوست در طول شبانه روز

 

نحوه استفاده از ژل کرم مرطوب کننده 24 ساعته ایوروشه

نحوه استفاده از این ژل کرم مرطوب کننده، به صورت روزانه می باشد که برای اثربخشی بهتر آن مطلوب است ابتدا پوست صورت را از مواد آرایشی پاک نمایید و سپس مقداری مناسب از این کرم را بر روی پوست خود قرار دهید و به آرامی ماساژ دهید.

همچنین به یاد داشته باشید که اگر چه ترکیبات به کار رفته در ساخت و تولید این محصول فرانسوی فاقد عوارض جانبی و احتمالی می باشد، اما بهتر است قبل از استفاده از این کرم ابتدا مقداری جزئی از آن را بر روی قسمتی از پوست قرار دهید و پس از گذشت چند دقیقه و در صورت عدم بروز التهابات پوستی، استفاده از آن را آغاز نمایید.

  • پردیس محمدی