papar1

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ما اغلب زندگی جدید را با هدیه ، کارت و البته تعداد زیادی لباس کودک جشن می گیریم! اما در مورد ایجاد لباس و لوازم جانبی کودک خود چطور؟ چه برای لباسهای دوخت خود لباس می دوزید و چه هدیه می دهید ، اقلام دست ساز مخصوصاً برای نوزادان بسیار مناسب است. با این حال ، قبل از شروع به کار در مورد کودک بعدی ، پیشنهاد می کنیم به نیازهای نوزاد توجه ویژه ای داشته باشید ، مخصوصاً در مورد انتخاب پارچه. نوزادان دارای پوست حساس هستند و نمی توانند درجه حرارت خود را تنظیم کنند ، بنابراین هنگام جستجوی پارچه برای پروژه نوزاد بعدی باید به این نکته توجه کرد.

درست مانند هر کودک منحصر به فرد، پارچه ها برای نوزادان در گزینه های زیادی وجود دارد! پارچه هایی وجود دارد که می توان برای لباس کودک ، ملافه و لوازم جانبی استفاده کرد ، که باید هنگام خرید اینترنتی لباس کودک به آن ها توجه کنید.

پنبه

پارچه پنبه ای محبوب ترین انتخاب برای پوشاک بچه گانه و بچه گانه است. پنبه نرم و بسیار جاذب است و در برابر پوست نوزاد ملایم است. پارچه های ارگانیک و به ویژه پارچه های پنبه ای ارگانیک ، انتخاب کاملی برای نوزادان است ، زیرا بدون استفاده از مواد شیمیایی و کود رشد می کند. نوزادان و کودکان نوپا اغلب دارای آلرژی یا بیماریهای خاص پوستی هستند که با پارچه های خشن و/یا مصنوعی می تواند تشدید شود. استفاده از پنبه ارگانیک راهی مطمئن برای اطمینان از آرامش کودکان است ، حتی اگر مشکلات پوستی آنها ناشی از رنگهای سنگین و مواد شیمیایی باشد.

جرسی بافتنی

پارچه بافتنی پیراهن نخی با توجه به قابلیت پوشیدنی ، انتخاب قوی دیگری برای اقلام کودک و نوزاد است. لباس بافتنی Jersey دارای تنفس است و کار با آن آسان است ، و حتی برای دوخت تازه کارها یک انتخاب عالی است. در برابر ضربه مقاوم است و بسیار کشش پذیر است. به یاد داشته باشید که لبه های پارچه بافتنی پیراهن می تواند پس از شستشو پیچیده شود. بنابراین ، می توانید انتهای آن را بدون ضربه بگذارید و پارچه را دارای لبه پیچیده و سرگرم کننده ای کنید که روی آستین ها و سجاف های زیرین تاپ فوق العاده به نظر می رسد. بافتنی جرسی نیز فوق العاده نرم است و پارچه ای فوق العاده برای پوشاک ساده و سرگرم کننده است. این آموزش عالی در مورد ساخت رومپرهای بافتنی پیراهن بچه گانه را ببینید!

بامبو ریون

پارچه ابریشمی بامبو پارچه ای مناسب برای قنداق ، پتو ، کلاه و لباس است. این یک فیبر ابریشمی بسیار نرم و با دوام است که از گیاهان بامبو گرفته شده است. این برای پوست های حساس عالی است و تنظیم کننده حرارت است ، به این معنی که با دمای کودک تنظیم می شود و بنابراین کمتر احتمال دارد خیلی داغ شود. این ویژگی بامبو را به یک انتخاب فوق العاده برای لایه بندی تبدیل می کند.

مینکی

مینکی یک پارچه بافتنی نرم پلی استر با شمع برس است که به آن دست مخمل خواب آور شگفت انگیزی می بخشد. این پارچه برای پتوهای دنج و حیوانات نرم و اسباب بازی عالی است. به اندازه پارچه های طبیعی قابل تنفس نیست ، بنابراین برای آب و هوا و هدف خلقت خود این را در نظر داشته باشید. Fabric.com هزاران پارچه کوچک با شمعهای کوتاه و بلند ، طرحهای برجسته ، چاپهای شیک و انواع رنگهای ثابت را با خود حمل می کند تا یک پتو یا اسباب بازی مخمل عالی ایجاد کند.

پشم گوسفند

پشم گوسفند به دلیل گرمای خود مشهور است و آن را به پارچه ای مناسب برای لباس های بیرونی و پتو تبدیل کرده است. پشم گوسفند به سرعت خشک می شود و بسیار نرم است و مواد پشمی را پارچه ای مناسب برای نوزادان می کند. از همه مهمتر ، شستشو ساده است و در برابر لکه ها مقاوم است. هنگامی که شک دارید ، انتخاب پارچه پشمی راهی بی دردسر است تا به جدیدترین نوزاد زندگی خود لباس و لوازم خانگی راحت بدهید.

گاز پانسمان

پارچه گاز مناسب ترین پارچه کودک است. این که آیا شما انتخاب کنید یک یا دو گاز ، این پارچه پنبه نور، تنفس، و با روح است. ممکن است در محصولات آماده برای دریافت پتو به آن موسلین گفته شود. تنها گاز یک لایه گاز است ، اما دو گاز یک ستاره واقعی نمایش است که دارای دو لایه گاز است که در فواصل منظم به هم چسبیده اند. گاز دوبل ژاپنی به دلیل دست و نرم بودن بسیار نرمش بسیار مورد توجه قرار می گیرد. کیفیت ممکن است به دلیل رنگ آمیزی ، چاپ و سازنده متفاوت باشد ، بنابراین هنگام خرید حتماً با دقت بخوانید.

منبع: fabric.com

  • پردیس محمدی